Vragen

  • Kan ik een definitieve reservering nog wijzigen? Als je een definitieve reservering hebt gemaakt, is er sprake van een overeenkomst tussen jou en de locatie. Deze overeenkomst kun je alleen wijzigen of annuleren in overleg met de desbetreffende locatie. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. In het geval van een no-show (niet nakomen van je reservering) komt de waarde van je cadeaukaart of voucher te vervallen. Je cadeaukaart of voucher wordt dan als ingeleverd beschouwd.
  • Kan ik via de website reserveren? Je dient rechtstreeks met de locatie naar jouw keuze contact op te nemen om een reservering te maken. De contactinformatie staat vermeld op de locatiepagina van elke sauna of beautylocatie op deze website. Meld bij je reservering altijd dat je in het bezit bent van een cadeaukaart of voucher van Wellness & Beauty Cadeau en houd de unieke kaartcode of vouchercode bij de hand. De reservering is een transactie tussen de locatie en de klant die de reserveringsaanvraag indient. Aan reserveringsaanvragen kunnen geen rechten worden ontleend. Aanbieders behouden zich het recht voor om reserveringen te weigeren. Wellness & Beauty Cadeau is te verzilveren op basis van plaats- en prijsbeschikbaarheid. Bij aankomst dien je de cadeaukaart op voucher in te leveren bij de locatie.
  • Hoe kan ik zien bij welke locaties ik vooraf een voucher kan bestellen via de site? Op de pagina ‘aanbod’ zie je alle deelnemende sauna’s en beautycentra staan. Als je een locatie of arrangement opent, zie je aan de ‘vinkjes’ welke opties van toepassing is: betalen met de cadeaukaart, vooraf via de site een belevenis kiezen of beide. Als je een prijs, een arrangementsomschrijving en een knop met ‘voucher bestellen’ ziet staan, dan kun je voor deze belevenis vooraf een voucher bestellen.
  • Hoe gaat de betaling in zijn werk als de waarde op mijn cadeaukaart lager is dan de waarde van een gekozen arrangement? Je dient direct bij het afronden van je bestelling het openstaande bedrag te betalen. Je kunt hierbij gebruik maken van het beveiligde betaalsysteem van iDeal. Zodra je betaling is ontvangen, versturen wij de bestelde voucher naar het opgegeven e-mailadres.
  • Wat moet ik doen als ik geen bevestiging heb ontvangen per e-mail? Als je geen bevestiging per e-mail hebt ontvangen, daden wij je aan om contact op te nemen met onze Service Desk via info@wellnessbeautycadeau.nl of telefonisch via +31 (0)23 518 6192. Om je snel te kunnen helpen is het van belang om de volgende gegevens bij de hand te houden: de naam waarop de bestelling is gemaakt, het bijbehorende e-mailadres, de besteldatum en indien bekend het ordernummer.
  • Hoe lang is mijn voucher geldig? Wanneer je met Wellness & Beauty Cadeau een voucher besteld is deze net zo lang geldig als dat je cadeaukaart nog geldig is. Wellness & Beauty Cadeau is altijd twee jaar geldig vanaf de aankoopdatum. Op je voucher wordt altijd de verloopdatum vermeld.
  • Mijn voucher is verlopen. Kan ik deze nog gebruiken? Helaas kun je een verlopen voucher niet meer inwisselen. De vouchers worden gecheckt op geldigheid en een verlopen voucher wordt daarom niet meer geaccepteerd. Het is helaas niet mogelijk de geldigheidsduur van een voucher te verlengen.
  • Hoe gaat de betaling met cadeaukaarten op locatie in zijn werk? Kies een locatie uit het aanbod en maak telefonisch een reservering. Na afloop van je belevenis wordt de waarde die op je cadeaukaart staat in mindering gebracht op het totaalbedrag van de rekening. Bij een te laag saldo betaal je het restant bij. Eventueel restsaldo blijft natuurlijk gewoon op je cadeaukaart staan.
  • Hoe kan ik zien bij welke locaties ik direct met de cadeaukaart kan betalen? Op de pagina ‘aanbod’ zie je alle deelnemende sauna’s en beautycentra staan. Als je een locatie of arrangement opent, zie je aan de vinkjes welke optie van toepassing is: betalen met de cadeaukaart, vooraf via de site een belevenis kiezen of beide. Wil je direct zien bij welke locaties je de cadeaukaart direct als betaalmiddel kunt gebruiken? Vink dan in het menu links ‘vrije keuze op locatie’ aan en je ziet het complete overzicht met sauna’s en beautycentra.
  • Hoe kan ik mijn Wellness & Beauty Cadeau verzilveren? Je Wellness & Beauty Cadeau is te besteden bij alle locaties vermeld op deze website. Zoek op de pagina 'aanbod' naar de gewenste locatie of belevenis. Je hebt de keuze om ter plaatse met je cadeaukaart te betalen (selecteer hiervoor aan de linkerkant 'Vrije keuze op locatie') of om vooraf via de website een voucher voor een specifieke belevenis te bestellen. Als je kiest voor de tweede optie, vul je bij het afronden van je bestelling het unieke cadeaukaartnummer en de code onder de kraslaag in in het bestelformulier. Na eventueel bijbetalen is je cadeaukaart verzilverd! De voucher die je per e-mail krijgt is geldig tot de daarop vermelde datum en geldt voor de gekozen locatie en belevenis.
  • Mijn Wellness & Beauty Cadeau is niet meer geldig. Kan ik deze cadeaukaart nog gebruiken? Is je cadeaukaart meer dan twee jaar geleden aangeschaft? Dan is deze niet meer geldig. Om te zorgen dat je toch nog gebruik kunt maken van Wellness & Beauty Cadeau en je saldo niet verloren gaat, bieden wij de eenvoudige mogelijkheid om je cadeaukaart te verlengen. Je cadeaukaart is dan weer één jaar geldig. Dit kan tegen een administratieve vergoeding van slechts €5. Wil je hier gebruik van maken? Neem dan contact met ons op via info@wellnessbeautycadeau.nl of bel naar +31 (0)23 518 6192.
  • Hoe kan ik de waarde en geldigheid van mijn Wellness & Beauty Cadeau bekijken? Je cadeaukaart is één jaar geldig. Op de homepage wellnessbeautycadeau.nl kun je je unieke kaartnummer invoeren. Je ziet dan direct de waarde en de verloopdatum van je cadeaukaart.
  • Welke betaalmogelijkheden heb ik als ik Wellness & Beauty Cadeau online wil bestellen? Je kunt Wellness & Beauty Cadeau via onze website bestellen en veilig betalen via iDeal.
  • Kunnen er nog extra kosten berekend worden? Als je Wellness & Beauty Cadeau fysiek per post laat bezorgen, betaal je €1,95 verzendkosten naast het bedrag waarmee je de cadeaukaart wilt opladen. Kies je voor een arrangement dat duurder is dan de waarde die op je Wellness & Beauty Cadeau staat? Dan betaal je het resterende bedrag bij.
  • Wat is het saldo op mijn Wellness & Beauty Cadeau? Je kunt het saldo van je Wellness & Beauty Cadeau op deze website checken in de saldochecker op de homepage van wellnessbeautycadeau.nl Vul je kaartcode en vervolgens je unieke pincode in in het daarvoor bestemde vakje en klik op ‘Bekijk’. Je ziet je saldo en de verloopdatum van je Wellness & Beauty Cadeau verschijnen. Je saldo kan tevens door de verkoper ingevuld worden aan de binnenkant van de cadeauverpakking in het daarvoor bestemde invulvak.
  • Mijn code werkt niet. Hoe kan dat? Wat verveld dat je code niet werkt! Voor de zekerheid vragen wij je om het nummer van je cadeaukaart nogmaals te controleren. Bij één verkeerd of missend cijfer pakt de website je code niet meer. Wanneer je problemen blijft ervaren bij het gebruik van je uniek code raden wij je aan om contact op te nemen met onze Service Desk via info@wellnessbeautycadeau.nl of via +31 (0)23 518 6192.
  • Waar kan ik Wellness & Beauty Cadeau besteden? Wellness & Beauty Cadeau is te besteden bij alle sauna’s en beautycentra die je vindt op deze website op de pagina ‘aanbod’. Filter op plaats en provincie om te ontdekken welke locaties bij jou in de buurt zitten, filter op thema wanneer je op zoek bent naar een specifiek arrangement (bijvoorbeeld Dagje Sauna of Wellness Weekend) of filter op prijs. Er zijn honderden wellnesslocaties om uit te kiezen!
  • Hoe kan ik betalen met Wellness & Beauty Cadeau? Zoek op de pagina ‘aanbod’ naar de gewenste locatie of het gewenste arrangement. Je hebt de keuze om ter plaatse met je cadeaukaart te betalen (selecteer hiervoor aan de linkerkant ‘Vrije keuze op locatie’) of kies voor een specifiek wellness- of beautyarrangement en maak hiervoor een voucher aan. Reserveer bij de locatie naar jouw keuze. Als je kiest voor vrije keuze op locatie neem je de cadeaukaart mee als betaalmiddel naar de sauna of beautycenter. Eventuele extra uitgaven kun je gewoon betalen in het restaurant via pin of cash. Restsaldo blijft uiteraard gewoon op je Wellness & Beauty Cadeau staan om een andere keer te besteden. Als je kiest voor een wellness- of beautyarrangement, vul je bij het afronden van je bestelling het unieke cadeaukaartnummer en de code onder de kraslaag in in het bestelformulier. Na eventueel bijbetalen is je cadeaukaart verzilverd en ontvang je per e-mail een voucher om mee te nemen naar de locatie als betaalmiddel. Let op! Een foto van je kaartcode, een overgeschreven kaartcode of een scan van je pas in een pasbewaarapplicatie zoals Apple Wallet of Stocard wordt niet als geldig betaalmiddel geaccepteerd!
  • Moet ik het saldo op mijn Wellness & Beauty Cadeau in één keer besteden? De waarde van jouw Wellness & Beauty Cadeau staat vermeld aan de binnenkant van de verpakking in het daarvoor bestemde invulvakje. Tevens kun je het saldo op je cadeaukaart op de homepage checken. Wellness & Beauty kan een waarde hebben tussen €5 en €150. Dit bedrag hoef je niet in één keer te besteden. Wanneer gaat genieten van een wellness- of beautyarrangement met een lagere waarde dan het bedrag op je cadeaukaart, dan blijft dat bedrag uiteraard gewoon staan om een andere keer te besteden. Is het saldo op je kaart lager? Dan kun je het restant bijbetalen.
  • Waar kan ik terecht met klachten? Klachten over een product of dienst tijdens je aankoop met Wellness & Beauty Cadeau kun je het beste bij de locatie waar je je cadeaukaart besteed melden. Zij kunnen op dat moment nog werk maken van je klacht, terwijl Wellness & Beauty Cadeau hier achteraf niet veel meer aan kan doen. Uiteraard kun je je klacht met betrekking tot een inleverlocatie ook bij ons melden. Klachten kunnen tot uiterlijk één maand na afloop van besteding worden ingediend via het e-mailadres info@wellnessbeautycadeau.nl. Klachten betreffende onze dienstverlening kun je op dezelfde manier indienen. Wij streven ernaar om binnen vijf werkdagen je klacht in behandeling te nemen en je van een antwoord te voorzien. Je ontvangt altijd een ontvangstbevestiging per e-mail.
  • Hoe lang is Wellness & Beauty Cadeau geldig? Wellness & Beauty Cadeau is twee jaar geldig vanaf de aankoopdatum. De ontvanger dient de cadeaukaart binnen deze termijn van twee jaar te besteden. Wanneer je kiest voor een van onze wellness- en beautyarrangementen, zorg er dan voor dat je je voucher ook binnen dit termijn besteed. Je kunt de geldigheid van jouw Wellness & Beauty Cadeau controleren op onze website. De aankoopdatum dan tevens door de verkoper ingevuld worden aan de binnenkant van de cadeauverpakking in het daarvoor bestemde invulvak. Let op! Ben je in het bezit van een Beauty Cadeau Card of een Sauna Cadeau Card, dan is het cadeau 1 jaar geldig.
  • Hoe kan ik contact opnemen met Wellness & Beauty Cadeau? Als je vragen hebt, kun je die mailen naar de Service Desk van Wellness & Beauty via info@wellnessbeautycadeau.nl. Je kunt ons ook bellen via +31 (0)23 518 6192. Onze Service Desk is bereikbaar op werkdagen van 09.00 uur tot 16.30 uur met uitzondering van feestdagen.
  • Wat is Wellness Beauty Cadeau? Wellness Beauty Cadeau is een flexibele cadeaukaart die te besteden is bij aangesloten Wellness & Beauty centra in heel Nederland, Belgie en Frankrijk. De waarde op de cadeaukaart kun je zelf bepalen, tussen de € 5,- en € 150,-. Wellness Beauty Cadeau is een product van Leisure Gifts B.V.
  • Moet ik het saldo op mijn Restaurant Cadeau Card in één keer besteden? De waarde van jouw Restaurant Cadeau Card staat vermeld aan de binnenkant van de verpakking in het daarvoor bestemde invulvakje. Tevens kun je het saldo op je cadeaukaart op de homepage checken. Restaurant Cadeau Card kan een waarde hebben tussen €5 en €150. Dit bedrag hoef je niet in één keer te besteden. Wanneer je gaat eten met een lagere waarde dan het bedrag op je cadeaukaart, dan blijft dat bedrag uiteraard gewoon staan om een andere keer te besteden. Is het saldo op je kaart lager? Dan kun je het restant bijbetalen.
  • Hoe kan ik betalen met Restaurant Cadeau Card? Zoek op de pagina ‘aanbod’ naar het gewenste restaurant of het gewenste arrangement. Je hebt de keuze om ter plaatse met je cadeaukaart te betalen (selecteer hiervoor aan de linkerkant ‘Vrije keuze op locatie’) of kies voor een specifiek culinair arrangement en maak hiervoor een voucher aan. Reserveer bij het restaurant naar jouw keuze. Als je kiest voor vrije keuze op locatie neem je de cadeaukaart mee als betaalmiddel naar het restaurant. Eventuele extra uitgaven kun je gewoon betalen in het restaurant via pin of cash. Restsaldo blijft uiteraard gewoon op je Restaurant Cadeau Card staan om een andere keer te besteden. Als je kiest voor een culinair arrangement, vul je bij het afronden van je bestelling het unieke cadeaukaartnummer en de code onder de kraslaag in in het bestelformulier. Na eventueel bijbetalen is je cadeaukaart verzilverd en ontvang je per e-mail een voucher om mee te nemen naar het restaurant als betaalmiddel. Let op! Een foto van je kaartcode, een overgeschreven kaartcode of een scan van je pas in een pasbewaarapplicatie zoals Apple Wallet of Stocard wordt niet als geldig betaalmiddel geaccepteerd!
  • Waar kan ik Restaurant Cadeau Card besteden? Restaurant Cadeaukaart is te besteden bij alle restaurants die je vindt op deze website op de pagina ‘aanbod’. Filter op plaats en provincie om te ontdekken welke restaurants bij jou in de buurt zitten, filter op thema wanneer je op zoek bent naar een specifiek culinair arrangement (bijvoorbeeld Lunch of High Tea) of filter op prijs. Er zijn honderden restaurants om uit te kiezen!
  • Mijn code werkt niet. Hoe kan dat? Wat verveld dat je code niet werkt! Voor de zekerheid vragen wij je om het nummer van je cadeaukaart nogmaals te controleren. Bij één verkeerd of missend cijfer pakt de website je code niet meer. Wanneer je problemen blijft ervaren bij het gebruik van je uniek code raden wij je aan om contact op te nemen met onze Service Desk via info@restaurant-cadeaucard.nl of via +31 (0)23 518 6191. Het kan ook dat je een cadeaukaart hebt van een andere uitgever (RestaurantCadeau). Heb je een rode RestaurantCadeau-pas en begint het kaartnummer met 60643622? Dan kun je deze code checken op www.restaurantcadeaukaart.nl.
  • Wat is het saldo op mijn Restaurant Cadeau? Je kunt het saldo van je Restaurant Cadeau Card op deze website checken in de saldochecker op de homepage van restaurant-cadeaucard.nl. Vul je kaartcode en vervolgens je unieke pincode in in het daarvoor bestemde vakje en klik op ‘Bekijk’. Je ziet je saldo en de verloopdatum van je Restaurant Cadeau Card verschijnen. Je saldo kan tevens door de verkoper ingevuld worden aan de binnenkant van de cadeauverpakking in het daarvoor bestemde invulvak.
  • Kunnen er nog extra kosten berekend worden? Als je Restaurant Cadeau fysiek per post laat bezorgen, betaal je €1,95 verzendkosten naast het bedrag waarmee je de cadeaukaart wilt opladen. Kies je voor een arrangement dat duurder is dan de waarde die op je Restaurant Cadeau Card staat? Dan betaal je het resterende bedrag bij.
  • Welke betaalmogelijkheden heb ik als ik Restaurant Cadeau Card online wil bestellen? Je kunt Restaurant Cadeau Card via onze website bestellen en veilig betalen via iDeal.
  • Wat is de levertijd van de Sauna Cadeau Card? Als je via de website van Sauna Cadeau Card een bestelling plaatst op werkdagen vóór 22.00 uur, wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. Een bestelling plaatsen na 22.00 uur betekent dat deze de volgende werkdag verzonden wordt. Leisure Gifts B.V. doet er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. De verzending vindt plaats via PostNL. Leisure Gifts B.V. is derhalve afhankelijk van een snelle afhandeling van derden.
  • Wat is de levertijd wanneer ik Restaurant Cadeau Card bestel? Als je via de website van Restaurant Cadeau Card een bestelling plaatst op werkdagen voor 22.00 uur, wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. Als je je bestelling op werkdagen na 22.00 uur plaatst, wordt deze de volgende dag verzonden. De verzending vindt plaats via PostNL en voor eventuele vertraging vanuit deze partij zijn wij niet verantwoordelijk. Restaurant Cadeau Card is afhankelijk van deze organisatie in het verzendproces, maar doet er alles aan om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bezorgd wordt. Heb je Restaurant Cadeau Card met spoed nodig? Dan adviseren wij je Restaurant Cadeau Card aan te schaffen in een winkel. Bekijk hier onze verkooppunten.
  • Welke belevenissen selecteert Leisure Gifts BV? Alle locaties van onze belevenissen zijn door ons bezocht en gecheckt. De locaties worden geselecteerd op bepaalde criteria geldig voor het betreffende thema om zo de kwaliteit van onze belevenissen op een hoog niveau te houden.
  • Waar kan ik meer informatie vinden over de deelnemende locaties en belevenissen? Op deze website vindt u alle deelnemende locaties en de belevenissen die zij aanbieden. U vindt van alle locaties algemene informatie, zoals adresgegevens, en informatie over de inhoud van de aangeboden belevenissen. U kunt door het complete aanbod bladeren of gerichter zoeken met behulp van de filters aan de linkerzijde. De foto’s kun kunt u in detail bekijken door erop te klikken.
  • Kan ik via de website reserveren? Een reservering maken is niet mogelijk via deze site. U dient hiervoor rechtstreeks contact op te nemen met de locatie middels de vermelde contactinformatie op onze website.
  • Kan ik een definitieve reservering nog wijzigen? Als u een definitieve reservering hebt gemaakt is er sprake van een overeenkomst tussen u en de locatie. Deze overeenkomst kunt u alleen wijzigen of annuleren in overleg met de locatie. Hier kunnen kosten voor worden berekend. In het geval van een no-show (niet nakomen van uw reservering) komt de waarde van uw cadeaukaart of voucher te vervallen. Uw cadeaukaart of voucher wordt dan als ingeleverd beschouwd.
  • Hoe kan ik zien bij welke locaties ik vooraf een voucher kan bestellen via de site? Op de pagina 'aanbod' ziet u alle deelnemende locaties en belevenissen staan. Als u een locatie of belevenis opent, ziet u aan de vinkjes welke optie van toepassing is: betalen met de cadeaukaart, vooraf via de site een belevenis kiezen of beide. Als u een prijs, een arrangementsomschrijving en een knop met 'voucher bestellen' ziet staan, dan kunt u voor deze belevenis vooraf een voucher bestellen.
  • Hoe gaat de betaling in zijn werk als de waarde op mijn cadeaukaart lager is dan de waarde van de belevenis? U dient direct bij het afronden van uw bestelling te betalen. U kunt hierbij gebruik maken van het beveiligde systeem van iDeal. Zij staan garant voor een veilige afhandeling en verwerking van uw betaling. Zodra uw betaling is ontvangen, verstuurt Leisure Gifts BV de bestelde voucher naar het opgegeven e-mailadres.
  • Hoe ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling? Direct na het bestellen van uw voucher ontvangt u een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. In deze bevestiging wordt uw bestelde belevenis weergegeven. Indien u geen bevestiging per e-mail hebt ontvangen raden wij u aan om contact op te nemen met de Service Desk van Leisure Gifts BV via info@sauna-cadeaucard.nl of 088 - 629 3702.
  • Wat moet ik doen als ik geen bevestiging heb ontvangen per e-mail? Als u geen bevestiging per e-mail hebt ontvangen raden wij u aan om contact op te nemen met de Service Desk per e-mail op info@sauna-cadeaucard.nl of telefonisch op 088 - 629 3702. Om u snel te kunnen helpen is het van belang om onderstaande gegevens bij de hand te houden: de naam waarop de bestelling is gemaakt, het e-mailadres, datum van bestellen, de bestelde belevenis en betaalwijze (cadeaukaart en/of iDeal).
  • Hoe lang is mijn voucher geldig? Op uw voucher wordt altijd de verloopdatum duidelijk vermeld. U heeft altijd een jaar de tijd om uw cadeaukaart te besteden. Zorg dus dat u binnen een jaar een voucher bestelt én binnen een jaar een reservering hebt gemaakt bij de gekozen locatie om uw voucher te verzilveren en van uw belevenis te genieten.
  • Mijn voucher is verlopen, kan ik deze nog gebruiken? Helaas kunt u een verlopen voucher niet meer inwisselen. De vouchers worden gecheckt op geldigheid en een verlopen voucher wordt daarom niet meer geaccepteerd. Het is helaas niet mogelijk de geldigheidsduur van een voucher te verlengen.
  • Hoe kan ik zien bij welke locaties ik direct met de cadeaukaart kan betalen? Op de pagina 'aanbod' ziet u alle deelnemende locaties en belevenissen staan. Als u een locatie of belevenis opent, ziet u aan de vinkjes welke optie van toepassing is: betalen met de cadeaukaart, vooraf via de site een belevenis kiezen of beide. Wilt u direct zien bij welke locaties u de cadeaukaart direct als betaalmiddel kunt gebruiken? Vink dan in het menu 'vrije keuze op locatie' aan en u ziet het complete overzicht.
  • Hoe gaat de betaling met de cadeaukaart op locatie in zijn werk? U kiest een locatie uit het aanbod en maakt telefonisch een reservering. Na afloop van uw belevenis wordt de waarde die op uw cadeaukaart staat in mindering gebracht op het totaalbedrag van de rekening. Bij een te laag saldo betaalt u het restant bij en eventueel restsaldo blijft natuurlijk gewoon op uw cadeaukaart staan.
  • Hoe kan ik de waarde en de geldigheid van mijn Sauna Cadeau Card bekijken? Uw cadeaukaart is één jaar geldig. Op de homepage Sauna-cadeaucard.nl kunt u uw unieke kaartnummer invoeren. U ziet dan direct de waarde en de verloopdatum van uw cadeaukaart.
  • Hoe kan ik mijn Sauna Cadeau Card verzilveren? Uw Sauna Cadeau Card is te besteden voor saunatoegang bij alle locaties vermeld op deze website. Zoek op de pagina 'aanbod' naar de gewenste locatie of belevenis. U heeft de keuze om ter plaatse met uw cadeaukaart te betalen (selecteer hiervoor aan de linkerkant 'Vrije keuze op locatie') of om vooraf via de website een voucher voor een specifieke belevenis te bestellen. Als u kiest voor de tweede optie, vult u bij het afronden van uw bestelling het unieke cadeaukaartnummer en de code onder de kraslaag in in het bestelformulier. Na eventueel bijbetalen is uw cadeaukaart verzilverd! De voucher die u per e-mail krijgt is geldig tot de daarop vermelde datum en geldt voor de gekozen locatie en belevenis.
  • Is mijn cadeaukaart ook in te wisselen voor duurdere belevenissen? U kunt uw cadeaukaart verzilveren voor alle belevenissen die op Sauna-cadeaucard.nl vermeld staan. Als de belevenis goedkoper is dan de waarde op uw cadeaukaart, blijft het restbedrag op uw cadeaukaart staan. Als de belevenis duurder is dan de waarde op uw cadeaukaart, dan dient u bij te betalen via iDeal. Als u kiest voor direct betalen met de cadeaukaart op locatie, wordt de waarde die op de cadeaukaart staat in minder gebracht op het totaalbedrag van de rekening.
  • Ik wil graag mijn Sauna Cadeau Card retourneren, kan dat? Als u een Sauna Cadeau Card in de winkel heeft gekocht, is het niet mogelijk uw cadeaukaart te retourneren. Het is dan ook niet mogelijk om uw cadeaukaart om te ruilen voor een andere cadeaukaart van Leisure Gifts B.V. In geval van een online bestelling van een Sauna Cadeau Card heeft u wel gedurende zeven werkdagen na ontvangst van de cadeaukaart het recht om deze te retourneren aan Leisure Gifts B.V. Na ontvangst van de zending, zal Leisure Gifts B.V. de betaalde prijs terugstorten. Meer informatie hierover vindt u in de Algemene Voorwaarden.
  • Ik ben mijn Sauna Cadeau Card kwijtgeraakt, kan ik een nieuwe krijgen? Helaas is het niet mogelijk om een nieuwe cadeaukaart toe te sturen. Sauna Cadeau Card is vrij op naam en kan dus door iemand anders worden ingewisseld. De zoekgeraakte Sauna Cadeau Card blijft dus geldig.
  • Wat is de Sauna Cadeau Card? Sauna Cadeau Card is een flexibele cadeaukaart die te besteden is voor saunatoegang bij meer dan 30 sauna's en wellness centra verspreid door het hele land. Helaas is de cadeaukaart niet te besteden voor lunches, behandelingen e.d. op locatie. De waarde op de cadeaukaart kunt u zelf bepalen, tussen de € 5,- en € 150,-. Sauna Cadeau Card is een product van Leisure Gifts BV.
  • Hoe kan ik contact opnemen met Leisure Gifts BV? Als u vragen heeft kunt u die mailen naar info@sauna-cadeaucard.nl. U kunt ons ook bellen op 023 - 518 6192. Onze ServiceDesk is op de volgende tijden telefonisch bereikbaar: maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.
  • Hoe gaat Leisure Gifts BV om met persoonsgegevens? Leisure Gifts BV respecteert en beschermt de privacy van alle gebruikers van de site en zorgt dat al uw persoonsgegevens vertrouwelijk worden behandeld. Wanneer u onze site bezoekt worden verschillende gegevens verzameld om u een optimale dienstverlening te kunnen bieden. Op de privacy pagina wordt precies uitgelegd welke gegevens worden verwerkt, wat er met uw gegevens wordt gedaan en welke rechten u heeft.
  • Is Leisure Gifts BV aansprakelijk voor de geboden informatie? Leisure Gifts BV verricht redelijke inspanningen om nauwkeurige en actuele informatie te verschaffen op deze website en in de uitingen van Leisure Gifts BV. Leisure Gifts BV kan echter nooit aansprakelijk worden gesteld voor enige vorm van directe, indirecte of incidentele schade die volgt uit het gebruik of het niet kunnen gebruiken van deze website of een van de uitgaven van Leisure Gifts BV. Tevens kan Leisure Gifts BV niet aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud van deze website of eventueel onjuiste of gewijzigde informatie op deze website en in de overige uitgaven. Alle getoonde informatie is onder voorbehoud van druk- en zetfouten. Leisure Gifts BV besteedt veel zorg aan het weergeven van accurate informatie. De geboekte belevenis kan echter afwijken van de getoonde afbeelding(en). Leisure Gifts BV kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele (druk)fouten in haar prijzen en/of voorwaarden. Leisure Gifts BV keert bij verlies, verval en/of onduidelijke informatieverschaffing geen geld uit.
  • Wat is de geldigheid van de Sauna Cadeau Card? Uw Sauna Cadeau Card is één jaar geldig vanaf de aanschafdatum. Zorg dus dat u uw cadeaukaart binnen die tijd verzilvert. Als u kiest voor de optie om vooraf via de site een belevenis te kiezen, zorg dan ook dat u binnen het jaar uw voucher heeft verzilverd.
  • Waar kan ik terecht met klachten? Klachten betreffende de locatie kunt u het beste ter plekke bij de locatie melden. Zij kunnen op dat moment nog werk maken van uw klacht, terwijl Leisure Gifts BV hier achteraf niet veel meer aan kan doen. Klachten kunnen tot uiterlijk één maand na afloop van verzilvering worden ingediend via het e-mailadres info@sauna-cadeaucard.nl. Klachten betreffende onze dienstverlening kunt u ook naar dit e-mailadres sturen. Wij streven er naar om binnen 2 werkdagen uw klacht in behandeling te nemen. Hiervan ontvangt u een bevestiging.
  • Welke belevenissen selecteert Leisure Gifts BV? Alle locaties van onze belevenissen zijn door ons bezocht en gecheckt. De locaties worden geselecteerd op bepaalde criteria geldig voor het betreffende thema om zo de kwaliteit van onze belevenissen op een hoog niveau te houden.
  • Waar kan ik meer informatie vinden over de deelnemende locaties en belevenissen? Op deze website vindt u alle deelnemende locaties en de belevenissen die zij aanbieden. U vindt van alle locaties algemene informatie, zoals adresgegevens, en informatie over de inhoud van de aangeboden belevenissen. U kunt door het complete aanbod bladeren of gerichter zoeken met behulp van de filters aan de linkerzijde. De foto’s kun kunt u in detail bekijken door erop te klikken.
  • Kan ik via de website reserveren? Een reservering maken is niet mogelijk via deze site. U dient hiervoor rechtstreeks contact op te nemen met de locatie middels de vermelde contactinformatie op onze website.
  • Kan ik een definitieve reservering nog wijzigen? Als u een definitieve reservering hebt gemaakt is er sprake van een overeenkomst tussen u en de locatie. Deze overeenkomst kunt u alleen wijzigen of annuleren in overleg met de locatie. Hier kunnen kosten voor worden berekend. In het geval van een no-show (niet nakomen van uw reservering) komt de waarde van uw cadeaukaart of voucher te vervallen. Uw cadeaukaart of voucher wordt dan als ingeleverd beschouwd.
  • Hoe kan ik zien bij welke locaties ik vooraf een voucher kan bestellen via de site? Op de pagina 'aanbod' ziet u alle deelnemende locaties en belevenissen staan. Als u een locatie of belevenis opent, ziet u aan de vinkjes welke optie van toepassing is: betalen met de cadeaukaart, vooraf via de site een belevenis kiezen of beide. Als u een prijs, een arrangementsomschrijving en een knop met 'voucher bestellen' ziet staan, dan kunt u voor deze belevenis vooraf een voucher bestellen.
  • Hoe gaat de betaling in zijn werk als de waarde op mijn cadeaukaart lager is dan de waarde van de belevenis? U dient direct bij het afronden van uw bestelling te betalen. U kunt hierbij gebruik maken van het beveiligde systeem van iDeal. Zij staan garant voor een veilige afhandeling en verwerking van uw betaling. Zodra uw betaling is ontvangen, verstuurt Leisure Gifts BV de bestelde voucher naar het opgegeven e-mailadres.
  • Hoe ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling? Direct na het bestellen van uw voucher ontvangt u een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. In deze bevestiging wordt uw bestelde belevenis weergegeven. Indien u geen bevestiging per e-mail hebt ontvangen raden wij u aan om contact op te nemen met de Service Desk van Leisure Gifts BV via info@beauty-cadeaucard.nl of 088 - 629 3702.
  • Wat moet ik doen als ik geen bevestiging heb ontvangen per e-mail? Als u geen bevestiging per e-mail hebt ontvangen raden wij u aan om contact op te nemen met de Service Desk per e-mail op info@beauty-cadeaucard.nl of telefonisch op 088 - 629 3702. Om u snel te kunnen helpen is het van belang om onderstaande gegevens bij de hand te houden: de naam waarop de bestelling is gemaakt, het e-mailadres, datum van bestellen, de bestelde belevenis en betaalwijze (cadeaukaart en/of iDeal).
  • Hoe lang is mijn voucher geldig? Op uw voucher wordt altijd de verloopdatum duidelijk vermeld. U heeft altijd een jaar de tijd om uw cadeaukaart te besteden. Zorg dus dat u binnen een jaar een voucher bestelt én binnen een jaar een reservering hebt gemaakt bij de gekozen locatie om uw voucher te verzilveren en van uw belevenis te genieten.
  • Mijn voucher is verlopen, kan ik deze nog gebruiken? Helaas kunt u een verlopen voucher niet meer inwisselen. De vouchers worden gecheckt op geldigheid en een verlopen voucher wordt daarom niet meer geaccepteerd. Het is helaas niet mogelijk de geldigheidsduur van een voucher te verlengen.
  • Hoe kan ik zien bij welke locaties ik direct met de cadeaukaart kan betalen? Op de pagina 'aanbod' ziet u alle deelnemende locaties en belevenissen staan. Als u een locatie of belevenis opent, ziet u aan de vinkjes welke optie van toepassing is: betalen met de cadeaukaart, vooraf via de site een belevenis kiezen of beide. Wilt u direct zien bij welke locaties u de cadeaukaart direct als betaalmiddel kunt gebruiken? Vink dan in het menu 'vrije keuze op locatie' aan en u ziet het complete overzicht.
  • Hoe gaat de betaling met de cadeaukaart op locatie in zijn werk? U kiest een locatie uit het aanbod en maakt telefonisch een reservering. Na afloop van uw belevenis wordt de waarde die op uw cadeaukaart staat in mindering gebracht op het totaalbedrag van de rekening. Bij een te laag saldo betaalt u het restant bij en eventueel restsaldo blijft natuurlijk gewoon op uw cadeaukaart staan.
  • Hoe kan ik de waarde en de geldigheid van mijn Beauty Cadeau Card bekijken? Uw cadeaukaart is één jaar geldig. Op de homepage Beauty-cadeaucard.nl kunt u uw unieke kaartnummer invoeren. U ziet dan direct de waarde en de verloopdatum van uw cadeaukaart.
  • Hoe kan ik mijn Beauty Cadeau Card verzilveren? Uw Beauty Cadeau Card is te besteden bij alle locaties vermeld op deze website. Zoek op de pagina 'aanbod' naar de gewenste locatie of belevenis. U heeft de keuze om ter plaatse met uw cadeaukaart te betalen (selecteer hiervoor aan de linkerkant 'Vrije keuze op locatie') of om vooraf via de website een voucher voor een specifieke belevenis te bestellen. Als u kiest voor de tweede optie, vult u bij het afronden van uw bestelling het unieke cadeaukaartnummer en de code onder de kraslaag in in het bestelformulier. Na eventueel bijbetalen is uw cadeaukaart verzilverd! De voucher die u per e-mail krijgt is geldig tot de daarop vermelde datum en geldt voor de gekozen locatie en belevenis.
  • Is mijn cadeaukaart ook in te wisselen voor duurdere belevenissen? U kunt uw cadeaukaart verzilveren voor alle belevenissen die op Beauty-cadeaucard.nl vermeld staan. Als de belevenis goedkoper is dan de waarde op uw cadeaukaart, blijft het restbedrag op uw cadeaukaart staan. Als de belevenis duurder is dan de waarde op uw cadeaukaart, dan dient u bij te betalen via iDeal. Als u kiest voor direct betalen met de cadeaukaart op locatie, wordt de waarde die op de cadeaukaart staat in minder gebracht op het totaalbedrag van de rekening.
  • Ik wil graag mijn Beauty Cadeau Card retourneren, kan dat? Als u een Beauty Cadeau Card in de winkel heeft gekocht, is het niet mogelijk uw cadeaukaart te retourneren. Het is dan ook niet mogelijk om uw cadeaukaart om te ruilen voor een andere cadeaukaart van Leisure Gifts B.V. In geval van een online bestelling van een Beauty Cadeau Card heeft u wel gedurende zeven werkdagen na ontvangst van de cadeaukaart het recht om deze te retourneren aan Leisure Gifts B.V. Na ontvangst van de zending, zal Leisure Gifts B.V. de betaalde prijs terugstorten. Meer informatie hierover vindt u in de Algemene Voorwaarden.
  • Ik ben mijn Beauty Cadeau Card kwijtgeraakt, kan ik een nieuwe krijgen? Helaas is het niet mogelijk om een nieuwe cadeaukaart toe te sturen. Beauty Cadeau Card is vrij op naam en kan dus door iemand anders worden ingewisseld. De zoekgeraakte Beauty Cadeau Card blijft dus geldig.
  • Wat is de Beauty Cadeau Card? Beauty Cadeau Card is een flexibele cadeaukaart die te besteden is bij meer dan 100 wellness centra, sauna's en beautysalons verspreid door het hele land. De waarde op de cadeaukaart kunt u zelf bepalen, tussen de € 5,- en € 150,-. Beauty Cadeau Card is een product van Leisure Gifts BV.
  • Welke pretparken en dierentuinen selecteert Leisure Gifts BV? Alle deelnemende pretparken en dierentuinen zijn door ons bezocht en gecheckt. Je kunt niet bij alle pretparken en dierentuinen in het hele land terecht, kijk daarom altijd op de pagina 'aanbod' voor een actueel overzicht van deelnemende parken.
  • Hoe kan ik de waarde en geldigheid van mijn Pretparken & Dierentuinen Cadeau Card bekijken? Uw cadeaukaart is één jaar geldig. Op de homepage Pretpark-dierentuin-cadeaucard kunt u uw unieke kaartnummer invoeren. U ziet dan direct de waarde en de verloopdatum van uw cadeaukaart.
  • Wat is de Pretparken & Dierentuinen Cadeau Card? Pretparken & Dierentuinen Cadeau Card is een flexibele cadeaukaart die te besteden is bij aangesloten pretparken en dierentuinen in heel Nederland. De waarde op de cadeaukaart kun je zelf bepalen, tussen de € 5,- en € 150,-. Pretparken & Dierentuinen Cadeau Card is een product van Leisure Gifts B.V.
  • Welke bioscopen selecteert Leisure Gifts BV? Alle deelnemende bioscopen zijn door ons bezocht en gecheckt. U kunt niet bij alle bioscopen in het hele land terecht, kijkt u daarom altijd op de pagina 'aanbod' voor een actueel overzicht van deelnemende bioscopen.
  • Hoe kan ik de geldigheid van mijn Bioscoop Cadeau Card bekijken? Uw cadeaukaart is één jaar geldig. Op de homepage Bioscoop-cadeaucard kunt u uw unieke kaartnummer invoeren. U ziet dan direct de verloopdatum van uw cadeaukaart.
  • Wat is de Bioscoop Cadeau Card? Bioscoop Cadeau Card is er in twee varianten: Bioscoop Cadeau Card geeft recht op één regulier bioscoopkaartje bij aangesloten bioscopen en Bioscoop Cadeau Card voor twee geeft recht op twee reguliere bioscoopkaartjes bij aangesloten bioscopen. Voor arrangementen, iMax en 3D tickets geldt een toeslag. Bioscoop Cadeau Card kan helaas niet besteed worden op bioscoopkaartjes voor kinderen. Bioscoop Cadeau Card is een product van Leisure Gifts BV.
  • Welke belevenissen selecteert Leisure Gifts BV? Alle locaties van onze belevenissen zijn door ons bezocht en gecheckt. De locaties worden geselecteerd op bepaalde criteria geldig voor het betreffende thema om zo de kwaliteit van onze belevenissen op een hoog niveau te houden.
  • Mijn voucher is verlopen. Kan ik deze nog gebruiken? Helaas kun je een verlopen voucher niet meer inwisselen. De vouchers worden gecheckt op geldigheid en een verlopen voucher wordt daarom niet meer geaccepteerd. Het is helaas niet mogelijk de geldigheidsduur van een voucher te verlengen.
  • Hoe lang is mijn voucher geldig? Wanneer je met Restaurant Cadeau Card een voucher besteld is deze net zo lang geldig als dat je cadeaukaart nog geldig is. Restaurant Cadeau Card is altijd twee jaar geldig vanaf de aankoopdatum. Op je voucher wordt altijd de verloopdatum vermeld.
  • Wat moet ik doen als ik geen bevestiging heb ontvangen per e-mail? Als je geen bevestiging per e-mail hebt ontvangen, daden wij je aan om contact op te nemen met onze Service Desk via info@restaurant-cadeaucard.nl of telefonisch via +31 (0)23 518 6191. Om je snel te kunnen helpen is het van belang om de volgende gegevens bij de hand te houden: de naam waarop de bestelling is gemaakt, het bijbehorende e-mailadres, de besteldatum en indien bekend het ordernummer.
  • Hoe ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling? Direct na het bestellen van uw voucher ontvangt u een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. In deze bevestiging wordt uw bestelde belevenis weergegeven. Indien u geen bevestiging per e-mail hebt ontvangen raden wij u aan om contact op te nemen met de Service Desk van Leisure Gifts BV via info@restaurant-cadeaucard.nl of 088 - 629 3701.
  • Hoe gaat de betaling in zijn werk als de waarde op mijn cadeaukaart lager is dan de waarde van een gekozen arrangement? Je dient direct bij het afronden van je bestelling het openstaande bedrag te betalen. Je kunt hierbij gebruik maken van het beveiligde betaalsysteem van iDeal. Zodra je betaling is ontvangen, versturen wij de bestelde voucher naar het opgegeven e-mailadres.
  • Hoe kan ik zien bij welke locaties ik vooraf een voucher kan bestellen via de site? Op de pagina ‘aanbod’ zie je alle deelnemende restaurants en culinaire arrangementen staan. Als je een restaurant of arrangement opent, zie je aan de ‘vinkjes’ welke opties van toepassing is: betalen met de cadeaukaart, vooraf via de site een belevenis kiezen of beide. Als je een prijs, een arrangementsomschrijving en een knop met ‘voucher bestellen’ ziet staan, dan kun je voor deze belevenis vooraf een voucher bestellen.
  • Hoe kan ik zien bij welke locaties ik direct met de cadeaukaart kan betalen? Op de pagina ‘aanbod’ zie je alle deelnemende restaurants en culinaire arrangementen staan. Als je een restaurant of arrangement opent, zie je aan de vinkjes welke optie van toepassing is: betalen met de cadeaukaart, vooraf via de site een belevenis kiezen of beide. Wil je direct zien bij welke locaties je de cadeaukaart direct als betaalmiddel kunt gebruiken? Vink dan in het menu links ‘vrije keuze op locatie’ aan en je ziet het complete overzicht met restaurants.
  • Hoe kan ik de waarde en geldigheid van mijn Restaurant Cadeau Card bekijken? Je cadeaukaart is één jaar geldig. Op de homepage Restaurant-cadeaucard.nl kun je je unieke kaartnummer invoeren. Je ziet dan direct de waarde en de verloopdatum van je cadeaukaart.
  • Wat is de Restaurant Cadeau Card? Restaurant Cadeau Card is een open waarde cadeaukaart die te besteden is op honderden culinaire ervaringen bij restaurants in Nederland en België. Kies voor een van onze culinaire arrangementen, zoals een uitgebreide high tea, sfeervol diner of trendy brunch of besteed de cadeaukaart direct in een restaurant als betaalmiddel. De waarde van de cadeaukaart kan de gever zelf bepalen, want de kaart is oplaadbaar tussen de €5 en €150. Restaurant Cadeau Card is een product van Leisure Gifts B.V. en onderdeel van de Wonderbox Group (bekend van de beleveniscadeaus van GiftForYou en Wonderbox).
  • Hoe kan ik zien bij welke locaties ik vooraf een voucher kan bestellen via de site? Op de pagina 'aanbod' ziet u alle deelnemende locaties en belevenissen staan. Als u een locatie of belevenis opent, ziet u aan de vinkjes welke optie van toepassing is: betalen met de cadeaukaart, vooraf via de site een belevenis kiezen of beide. Als u een prijs, een arrangementsomschrijving en een knop met 'voucher bestellen' ziet staan, dan kunt u voor deze belevenis vooraf een voucher bestellen.
  • Hoe kan ik zien bij welke locaties ik direct met de cadeaukaart kan betalen? Op de pagina 'aanbod' ziet u alle deelnemende locaties en belevenissen staan. Als u een locatie of belevenis opent, ziet u aan de vinkjes welke optie van toepassing is: betalen met de cadeaukaart, vooraf via de site een belevenis kiezen of beide. Wilt u direct zien bij welke locaties u de cadeaukaart direct als betaalmiddel kunt gebruiken? Vink dan in het menu 'vrije keuze op locatie' aan en u ziet het complete overzicht.
  • Welke belevenissen selecteert Leisure Gifts BV? Alle locaties van onze belevenissen zijn door ons bezocht en gecheckt. De locaties worden geselecteerd op bepaalde criteria geldig voor het betreffende thema om zo de kwaliteit van onze belevenissen op een hoog niveau te houden.
  • Hoe gaat de betaling in zijn werk als de waarde op mijn cadeaukaart lager is dan de waarde van de belevenis? U dient direct bij het afronden van uw bestelling te betalen. U kunt hierbij gebruik maken van het beveiligde systeem van iDeal. Zij staan garant voor een veilige afhandeling en verwerking van uw betaling. Zodra uw betaling is ontvangen, verstuurt Leisure Gifts BV de bestelde voucher naar het opgegeven e-mailadres.
  • Hoe kan ik de waarde en de geldigheid van mijn Wellness Cadeau Card bekijken? Uw cadeaukaart is één jaar geldig. Op de homepage Wellness-cadeaucard.nl kunt u uw unieke kaartnummer invoeren. U ziet dan direct de waarde en de verloopdatum van uw cadeaukaart.
  • Wat is de Wellness Cadeau Card? Wellness Cadeau Card is een flexibele cadeaukaart die te besteden is bij meer dan 150 wellness centra, sauna's en beautysalons verspreid door het hele land. De waarde op de cadeaukaart kunt u zelf bepalen, tussen de € 5,- en € 150,-. Wellness Cadeau Card is een product van Leisure Gifts BV.
  • Mijn Restaurant Cadeau Card is niet meer geldig. Kan ik deze cadeaukaart nog gebruiken? Is je cadeaukaart meer dan twee jaar geleden aangeschaft? Dan is deze niet meer geldig. Om te zorgen dat je toch nog gebruik kunt maken van Restaurant Cadeau Card en je saldo niet verloren gaat, bieden wij de eenvoudige mogelijkheid om je cadeaukaart te verlengen. Je cadeaukaart is dan weer één jaar geldig. Dit kan tegen een administratieve vergoeding van slechts €5. Wil je hier gebruik van maken? Neem dan contact met ons op via info@restaurantcadeaucard.nl of bel naar +31 (0)23 518 6191.
  • Hoe kan ik contact opnemen met Leisure Gifts BV? Als u vragen heeft kunt u die mailen naar info@beauty-cadeaucard.nl. U kunt ons ook bellen op 023 - 518 6192. Onze ServiceDesk is op de volgende tijden telefonisch bereikbaar: maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.
  • Waar kan ik meer informatie vinden over de deelnemende pretparken en dierentuinen? Op deze website vindt u alle deelnemende parken. U vindt van alle parken algemene informatie, zoals adresgegevens, en informatie over de attracties en dieren. U kunt door het complete aanbod bladeren of gerichter zoeken met behulp van filters aan de linkerzijde. De foto's kunt u in detail bekijken door erop te klikken.
  • Hoe kan ik mijn Pretparken & Dierentuinen Cadeau Card verzilveren? Uw Pretparken & Dierentuinen Cadeau Card is te besteden bij alle pretparken en dierentuinen op deze website. Zoek op de pagina 'aanbod' naar het gewenste pretpark of de gewenste dierentuin. Selecteer het aantal tickets dat u wilt kopen, klik op bestellen en voer uw gegevens in. Als het totaalbedrag lager is dan de waarde op uw cadeaukaart, blijft het restbedrag op uw cadeaukaart staan. Als het totaalbedrag hoger is dan de waarde op uw cadeaukaart, kun u het restant bijbetalen. Per e-mail ontvangt u uw E-tickets. Print de E-tickets uit en neem deze mee naar het pretpark of de dierentuin als betaalbewijs.
  • Hoe kan ik contact opnemen met Leisure Gifts BV? Als je vragen hebt, kun je die mailen naar info@pretpark-dierentuin-cadeaucard.nl. Je kunt ons ook bellen op 023 - 518 6194. Onze ServiceDesk is op de volgende tijden telefonisch bereikbaar: maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.
  • Welke films kan ik bezoeken met mijn Bioscoop Cadeau Card? Bioscoop Cadeau Card geeft recht op alle reguliere bioscoopkaartjes in aangesloten bioscopen.
  • Wat is de waarde van mijn cadeaukaart? Uw Bioscoop Cadeau Card vertegenwoordigt altijd een vast arrangement en is niet te gebruiken als flexibele betaalkaart. Bioscoop Cadeau Card geeft recht op één regulier bioscoopkaartje, Bioscoop Cadeau Card voor twee geeft recht op twee reguliere bioscoopkaartjes.
  • Hoe kan ik contact opnemen met Leisure Gifts BV? Als u vragen heeft kunt u die mailen naar info@bioscoop-cadeaucard.nl. U kunt ons ook bellen op 023 - 518 6193. Onze ServiceDesk is op de volgende tijden telefonisch bereikbaar: maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.
  • Waar kan ik meer informatie vinden over de deelnemende locaties en belevenissen? Op deze website vindt u alle deelnemende locaties en de belevenissen die zij aanbieden. U vindt van alle locaties algemene informatie, zoals adresgegevens, en informatie over de inhoud van de aangeboden belevenissen. U kunt door het complete aanbod bladeren of gerichter zoeken met behulp van de filters aan de linkerzijde. De foto’s kun kunt u in detail bekijken door erop te klikken.
  • Hoe gaat de betaling met cadeaukaarten op locatie in zijn werk? Kies een restaurant uit het aanbod en maak telefonisch een reservering. Na afloop van je etentje wordt de waarde die op je cadeaukaart staat in mindering gebracht op het totaalbedrag van de rekening. Bij een te laag saldo betaal je het restant bij. Eventueel restsaldo blijft natuurlijk gewoon op je cadeaukaart staan.
  • Hoe kan ik contact opnemen met Restaurant Cadeau Card? Als je vragen hebt, kun je die mailen naar de Service Desk van Restaurant Cadeau Card via info@restaurant-cadeaucard.nl. Je kunt ons ook bellen via +31 (0)23 518 6191. Onze Service Desk is bereikbaar op werkdagen van 09.00 uur tot 16.30 uur met uitzondering van feestdagen.
  • Hoe gaat de betaling met de cadeaukaart op locatie in zijn werk? U kiest een locatie uit het aanbod en maakt telefonisch een reservering. Na afloop van uw belevenis wordt de waarde die op uw cadeaukaart staat in mindering gebracht op het totaalbedrag van de rekening. Bij een te laag saldo betaalt u het restant bij en eventueel restsaldo blijft natuurlijk gewoon op uw cadeaukaart staan.
  • Waar kan ik meer informatie vinden over de deelnemende locaties en belevenissen? Op deze website vindt u alle deelnemende locaties en de belevenissen die zij aanbieden. U vindt van alle locaties algemene informatie, zoals adresgegevens, en informatie over de inhoud van de aangeboden belevenissen. U kunt door het complete aanbod bladeren of gerichter zoeken met behulp van de filters aan de linkerzijde. De foto’s kun kunt u in detail bekijken door erop te klikken.
  • Hoe ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling? Direct na het bestellen van uw voucher ontvangt u een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. In deze bevestiging wordt uw bestelde belevenis weergegeven. Indien u geen bevestiging per e-mail hebt ontvangen raden wij u aan om contact op te nemen met de Service Desk van Leisure Gifts BV via info@wellness-cadeaucard.nl of 088 - 629 3702.
  • Hoe kan ik mijn Wellness Cadeau Card verzilveren? Uw Wellness Cadeau Card is te besteden bij alle locaties vermeld op deze website. Zoek op de pagina 'aanbod' naar de gewenste locatie of belevenis. U heeft de keuze om ter plaatse met uw cadeaukaart te betalen (selecteer hiervoor aan de linkerkant 'Vrije keuze op locatie') of om vooraf via de website een voucher voor een specifieke belevenis te bestellen. Als u kiest voor de tweede optie, vult u bij het afronden van uw bestelling het unieke cadeaukaartnummer en de code onder de kraslaag in in het bestelformulier. Na eventueel bijbetalen is uw cadeaukaart verzilverd! De voucher die u per e-mail krijgt is geldig tot de daarop vermelde datum en geldt voor de gekozen locatie en belevenis.
  • Hoe kan ik contact opnemen met Leisure Gifts BV? Als u vragen heeft kunt u die mailen naar info@wellness-cadeaucard.nl. U kunt ons ook bellen op 023 - 518 6192. Onze ServiceDesk is op de volgende tijden telefonisch bereikbaar: maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.
  • Hoe gaat Leisure Gifts BV om met persoonsgegevens? Leisure Gifts BV respecteert en beschermt de privacy van alle gebruikers van de site en zorgt dat al uw persoonsgegevens vertrouwelijk worden behandeld. Wanneer u onze site bezoekt worden verschillende gegevens verzameld om u een optimale dienstverlening te kunnen bieden. Op de privacy pagina wordt precies uitgelegd welke gegevens worden verwerkt, wat er met uw gegevens wordt gedaan en welke rechten u heeft.
  • Kan ik via de website toegangskaarten bestellen? Via deze website is het mogelijk om een toegangsticket te kopen voor het park naar keuze.
  • Ik wil graag mijn Pretparken & Dierentuinen Cadeau Card retourneren, kan dat? Als u een Pretparken & Dierentuinen Cadeau Card in de winkel heeft gekocht, is het niet mogelijk uw cadeaukaart te retourneren. Het is dan ook niet mogelijk om uw cadeaukaart om te ruilen voor een andere cadeaukaart van Leisure Gifts B.V. In geval van een online bestelling van een Pretparken & Dierentuinen Cadeau Card heeft u wel gedurende zeven werkdagen na ontvangst van de cadeaukaart het recht om deze te retourneren aan Leisure Gifts B.V. Na ontvangst van de zending, zal Leisure Gifts B.V. de betaalde prijs terugstorten. Meer informatie hierover vindt u in de Algemene Voorwaarden.
  • Hoe gaat Leisure Gifts BV om met persoonsgegevens? Leisure Gifts BV respecteert en beschermt de privacy van alle gebruikers van de site en zorgt dat al uw persoonsgegevens vertrouwelijk worden behandeld. Wanneer u onze site bezoekt worden verschillende gegevens verzameld om u een optimale dienstverlening te kunnen bieden. Op de privacy pagina wordt precies uitgelegd welke gegevens worden verwerkt, wat er met uw gegevens wordt gedaan en welke rechten u heeft.
  • Kan ik via de website reserveren of betalen? Een reservering maken of betalen is niet mogelijk via deze site. U kunt met de Bioscoop Cadeau Card rechtstreeks betalen aan de kassa van aangesloten bioscopen.
  • Hoe kan ik mijn Bioscoop Cadeau Card verzilveren? Uw Bioscoop Cadeau Card is te besteden bij alle bioscopen die vermeld staan op deze website. Zoek op de pagina 'aanbod' naar de gewenste bioscoop. U kiest een film en aan de kassa betaalt u met uw cadeaukaart. De cadeaukaart is altijd geldig voor één of twee reguliere bioscoopkaartjes (dit staat duidelijk vermeld aan de achterzijde).
  • Hoe gaat Leisure Gifts BV om met persoonsgegevens? Leisure Gifts BV respecteert en beschermt de privacy van alle gebruikers van de site en zorgt dat al uw persoonsgegevens vertrouwelijk worden behandeld. Wanneer u onze site bezoekt worden verschillende gegevens verzameld om u een optimale dienstverlening te kunnen bieden. Op de privacy pagina wordt precies uitgelegd welke gegevens worden verwerkt, wat er met uw gegevens wordt gedaan en welke rechten u heeft.
  • Kan ik via de website reserveren? Je dient rechtstreeks met het restaurant naar jouw keuze contact op te nemen om een reservering te maken. De contactinformatie staat vermeld op de locatiepagina van elk restaurant op deze website. Meld bij je reservering altijd dat je in het bezit bent van een cadeaukaart of voucher van Restaurant Cadeau Card en houd de unieke kaartcode of vouchercode bij de hand. De reservering is een transactie tussen het restaurant en de klant die de reserveringsaanvraag indient. Aan reserveringsaanvragen kunnen geen rechten worden ontleend. Aanbieders behouden zich het recht voor om reserveringen te weigeren. Restaurant Cadeau Card is te verzilveren op basis van plaats- en prijsbeschikbaarheid. Bij aankomst dien je de cadeaukaart op voucher in te leveren bij het restaurant.
  • Hoe kan ik mijn Restaurant Cadeau Card verzilveren? Je Restaurant Cadeau Card is te besteden bij alle locaties vermeld op deze website. Zoek op de pagina 'aanbod' naar de gewenste locatie of belevenis. Je hebt de keuze om ter plaatse met je cadeaukaart te betalen (selecteer hiervoor aan de linkerkant 'Vrije keuze op locatie') of om vooraf via de website een voucher voor een specifieke belevenis te bestellen. Als je kiest voor de tweede optie, vul je bij het afronden van je bestelling het unieke cadeaukaartnummer en de code onder de kraslaag in in het bestelformulier. Na eventueel bijbetalen is je cadeaukaart verzilverd! De voucher die je per e-mail krijgt is geldig tot de daarop vermelde datum en geldt voor de gekozen locatie en belevenis.
  • Wat moet ik doen als ik geen bevestiging heb ontvangen per e-mail? Als u geen bevestiging per e-mail hebt ontvangen raden wij u aan om contact op te nemen met de Service Desk per e-mail op info@wellness-cadeaucard.nl of telefonisch op 088 - 629 3702. Om u snel te kunnen helpen is het van belang om onderstaande gegevens bij de hand te houden: de naam waarop de bestelling is gemaakt, het e-mailadres, datum van bestellen, de bestelde belevenis en betaalwijze (cadeaukaart en/of iDeal).
  • Is mijn cadeaukaart ook in te wisselen voor duurdere belevenissen? U kunt uw cadeaukaart verzilveren voor alle belevenissen die op Wellness-cadeaucard.nl vermeld staan. Als de belevenis goedkoper is dan de waarde op uw cadeaukaart, blijft het restbedrag op uw cadeaukaart staan. Als de belevenis duurder is dan de waarde op uw cadeaukaart, dan dient u bij te betalen via iDeal. Als u kiest voor direct betalen met de cadeaukaart op locatie, wordt de waarde die op de cadeaukaart staat in minder gebracht op het totaalbedrag van de rekening.
  • Hoe gaat Leisure Gifts BV om met persoonsgegevens? Leisure Gifts BV respecteert en beschermt de privacy van alle gebruikers van de site en zorgt dat al uw persoonsgegevens vertrouwelijk worden behandeld. Wanneer u onze site bezoekt worden verschillende gegevens verzameld om u een optimale dienstverlening te kunnen bieden. Op de privacy pagina wordt precies uitgelegd welke gegevens worden verwerkt, wat er met uw gegevens wordt gedaan en welke rechten u heeft.
  • Is Leisure Gifts BV aansprakelijk voor de geboden informatie? Leisure Gifts BV verricht redelijke inspanningen om nauwkeurige en actuele informatie te verschaffen op deze website en in de uitingen van Leisure Gifts BV. Leisure Gifts BV kan echter nooit aansprakelijk worden gesteld voor enige vorm van directe, indirecte of incidentele schade die volgt uit het gebruik of het niet kunnen gebruiken van deze website of een van de uitgaven van Leisure Gifts BV. Tevens kan Leisure Gifts BV niet aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud van deze website of eventueel onjuiste of gewijzigde informatie op deze website en in de overige uitgaven. Alle getoonde informatie is onder voorbehoud van druk- en zetfouten. Leisure Gifts BV besteedt veel zorg aan het weergeven van accurate informatie. De geboekte belevenis kan echter afwijken van de getoonde afbeelding(en). Leisure Gifts BV kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele (druk)fouten in haar prijzen en/of voorwaarden. Leisure Gifts BV keert bij verlies, verval en/of onduidelijke informatieverschaffing geen geld uit.
  • Ik ben mijn Pretparken & Dierentuinen Cadeau Card kwijtgeraakt, kan ik een nieuwe krijgen? Helaas is het niet mogelijk om een nieuwe cadeaukaart toe te sturen. Pretparken & Dierentuinen Cadeau Card is vrij op naam en kan dus door iemand anders worden ingewisseld. De zoekgeraakte Pretparken & Dierentuinen Cadeau Card blijft dus geldig.
  • Is Leisure Gifts BV aansprakelijk voor de geboden informatie? Leisure Gifts B.V. verricht redelijke inspanningen om nauwkeurige en actuele informatie te verschaffen op deze website en in de uitingen van Leisure Gifts B.V. Leisure Gifts BV kan echter nooit aansprakelijk worden gesteld voor enige vorm van directe, indirecte of incidentele schade die volgt uit het gebruik of het niet kunnen gebruiken van deze website of een van de uitgaven van Leisure Gifts B.V. Tevens kan Leisure Gifts B.V. niet aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud van deze website of eventueel onjuiste of gewijzigde informatie op deze website en in de overige uitgaven. Alle getoonde informatie is onder voorbehoud van druk- en zetfouten. Leisure Gifts B.V. besteedt veel zorg aan het weergeven van accurate informatie. De geboekte belevenis kan echter afwijken van de getoonde afbeelding(en). Leisure Gifts B.V. kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele (druk)fouten in haar prijzen en/of voorwaarden. Leisure Gifts B.V. keert bij verlies, verval en/of onduidelijke informatieverschaffing geen geld uit.
  • Ik wil graag mijn Bioscoop Cadeau Card retourneren, kan dat? Als u een Bioscoop Cadeau Card in de winkel heeft gekocht, is het niet mogelijk uw cadeaukaart te retourneren. Het is dan ook niet mogelijk om uw cadeaukaart om te ruilen voor een andere cadeaukaart van Leisure Gifts B.V. In geval van een online bestelling van een Bioscoop Cadeau Card heeft u wel gedurende zeven werkdagen na ontvangst van de cadeaukaart het recht om deze te retourneren aan Leisure Gifts B.V. Na ontvangst van de zending, zal Leisure Gifts B.V. de betaalde prijs terugstorten. Meer informatie hierover vindt u in de Algemene Voorwaarden.
  • Is Leisure Gifts BV aansprakelijk voor de geboden informatie? Leisure Gifts BV verricht redelijke inspanningen om nauwkeurige en actuele informatie te verschaffen op deze website en in de uitingen van Leisure Gifts BV. Leisure Gifts BV kan echter nooit aansprakelijk worden gesteld voor enige vorm van directe, indirecte of incidentele schade die volgt uit het gebruik of het niet kunnen gebruiken van deze website of een van de uitgaven van Leisure Gifts BV. Tevens kan Leisure Gifts BV niet aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud van deze website of eventueel onjuiste of gewijzigde informatie op deze website en in de overige uitgaven. Alle getoonde informatie is onder voorbehoud van druk- en zetfouten. Leisure Gifts BV besteedt veel zorg aan het weergeven van accurate informatie. De geboekte belevenis kan echter afwijken van de getoonde afbeelding(en). Leisure Gifts BV kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele (druk)fouten in haar prijzen en/of voorwaarden. Leisure Gifts BV keert bij verlies, verval en/of onduidelijke informatieverschaffing geen geld uit.
  • Kan ik een definitieve reservering nog wijzigen? Als je een definitieve reservering hebt gemaakt, is er sprake van een overeenkomst tussen jou en het restaurant. Deze overeenkomst kun je alleen wijzigen of annuleren in overleg met het restaurant. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. In het geval van een no-show (niet nakomen van je reservering) komt de waarde van je cadeaukaart of voucher te vervallen. Je cadeaukaart of voucher wordt dan als ingeleverd beschouwd.
  • Is mijn cadeaukaart ook in te wisselen voor duurdere belevenissen? Je kunt je cadeaukaart verzilveren voor alle belevenissen die op Restaurant-cadeaucard.nl vermeld staan. Als de belevenis goedkoper is dan de waarde op je cadeaukaart, blijft het restbedrag op je cadeaukaart staan. Als de belevenis duurder is dan de waarde op je cadeaukaart, dan dien je bij te betalen via iDeal. Als je kiest voor direct betalen met de cadeaukaart op locatie, wordt de waarde die op de cadeaukaart staat in minder gebracht op het totaalbedrag van de rekening.
  • Kan ik via de website reserveren? Een reservering maken is niet mogelijk via deze site. U dient hiervoor rechtstreeks contact op te nemen met de locatie middels de vermelde contactinformatie op onze website. Meld bij uw reservering altijd dat u in bezit bent van een cadeaukaart of voucher en houd de unieke vouchercode bij de hand. De reservering is een transactie tussen de locatie en de klant die de reserveringsaanvraag indient. Aan reserveringsaanvragen kunnen geen rechten worden ontleend. Aanbieders behouden zich het recht voor om reserveringen te weigeren. Wellness Cadeau Card is te verzilveren op basis van plaats- en prijsbeschikbaarheid. Bij aankomst dient u de cadeaukaart of de voucher in te leveren bij de betreffende locatie.
  • Ik wil graag mijn Wellness Cadeau Card retourneren, kan dat? Als u een Wellness Cadeau Card in de winkel heeft gekocht, is het niet mogelijk uw cadeaukaart te retourneren. Het is dan ook niet mogelijk om uw cadeaukaart om te ruilen voor een andere cadeaukaart van Leisure Gifts B.V. In geval van een online bestelling van een Wellness Cadeau Card heeft u wel gedurende zeven werkdagen na ontvangst van de cadeaukaart het recht om deze te retourneren aan Leisure Gifts B.V. Na ontvangst van de zending, zal Leisure Gifts B.V. de betaalde prijs terugstorten. Meer informatie hierover vindt u in de Algemene Voorwaarden.
  • Is Leisure Gifts BV aansprakelijk voor de geboden informatie? Leisure Gifts BV verricht redelijke inspanningen om nauwkeurige en actuele informatie te verschaffen op deze website en in de uitingen van Leisure Gifts BV. Leisure Gifts BV kan echter nooit aansprakelijk worden gesteld voor enige vorm van directe, indirecte of incidentele schade die volgt uit het gebruik of het niet kunnen gebruiken van deze website of een van de uitgaven van Leisure Gifts BV. Tevens kan Leisure Gifts BV niet aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud van deze website of eventueel onjuiste of gewijzigde informatie op deze website en in de overige uitgaven. Alle getoonde informatie is onder voorbehoud van druk- en zetfouten. Leisure Gifts BV besteedt veel zorg aan het weergeven van accurate informatie. De geboekte belevenis kan echter afwijken van de getoonde afbeelding(en). Leisure Gifts BV kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele (druk)fouten in haar prijzen en/of voorwaarden. Leisure Gifts BV keert bij verlies, verval en/of onduidelijke informatieverschaffing geen geld uit.
  • Wat is de geldigheid van de Beauty Cadeau Card? Uw Beauty Cadeau Card is één jaar geldig vanaf de aanschafdatum. Zorg dus dat u uw cadeaukaart binnen die tijd verzilvert. Als u kiest voor de optie om vooraf via de site een belevenis te kiezen, zorg dan ook dat u binnen het jaar uw voucher heeft verzilverd.
  • Wat is de geldigheid van de Pretparken & Dierentuinen Cadeau Card? Je Pretparken & Dierentuinen Cadeau Card is één jaar geldig vanaf de aanschafdatum. Zorg dus dat je je cadeaukaart binnen die tijd verzilvert bij een pretpark of dierentuin naar keuze.
  • Ik ben mijn Bioscoop Cadeau Card kwijtgeraakt, kan ik een nieuwe krijgen? Helaas is het niet mogelijk om een nieuwe cadeaukaart toe te sturen. Bioscoop Cadeau Card is vrij op naam en kan dus door iemand anders worden ingewisseld. De zoekgeraakte Bioscoop Cadeau Card blijft dus geldig.
  • Wat is de geldigheid van de Bioscoop Cadeau Card? Uw Bioscoop Cadeau Card is één jaar geldig vanaf de aanschafdatum. Zorg dus dat u uw cadeaukaart binnen die tijd verzilvert bij een bioscoop naar keuze.
  • Ik wil graag mijn Restaurant Cadeau Card retourneren, kan dat? Als je een Restaurant Cadeau Card in de winkel hebt gekocht, is het niet mogelijk je cadeaukaart te retourneren. Het is dan ook niet mogelijk om je cadeaukaart om te ruilen voor een andere cadeaukaart van Leisure Gifts B.V. In geval van een online bestelling van een Restaurant Cadeau Card heb je wel gedurende zeven werkdagen na ontvangst van de cadeaukaart het recht om deze te retourneren aan Leisure Gifts B.V. Na ontvangst van de zending, zal Leisure Gifts B.V. de betaalde prijs terugstorten. Meer informatie hierover vind je in de Algemene Voorwaarden.
  • Hoe lang is Restaurant Cadeau Card geldig? Restaurant Cadeau Card is twee jaar geldig vanaf de aankoopdatum. De ontvanger dient de cadeaukaart binnen deze termijn van twee jaar te besteden. Wanneer je kiest voor een van onze culinaire arrangementen, zorg er dan voor dat je je voucher ook binnen die termijn besteed. Je kunt de geldigheid van jouw Restaurant Cadeau Card controleren op onze website. De aankoopdatum dan tevens door de verkoper ingevuld worden aan de binnenkant van de cadeauverpakking in het daarvoor bestemde invulvak. Let op! Is jouw Restaurant Cadeau Card aangekocht vóór 1 oktober 2018? Dan is de geldigheid één jaar.
  • Kan ik een definitieve reservering nog wijzigen? Als u een definitieve reservering hebt gemaakt is er sprake van een overeenkomst tussen u en de locatie. Deze overeenkomst kunt u alleen wijzigen of annuleren in overleg met de locatie. Hier kunnen kosten voor worden berekend. In het geval van een no-show (niet nakomen van uw reservering) komt de waarde van uw cadeaukaart of voucher te vervallen. Uw cadeaukaart of voucher wordt dan als ingeleverd beschouwd.
  • Hoe lang is mijn voucher geldig? Op uw voucher wordt altijd de verloopdatum duidelijk vermeld. U heeft altijd een jaar de tijd om uw cadeaukaart te besteden. Zorg dus dat u binnen een jaar een voucher bestelt én binnen een jaar een reservering hebt gemaakt bij de gekozen locatie om uw voucher te verzilveren en van uw belevenis te genieten.
  • Ik ben mijn Wellness Cadeau Card kwijtgeraakt, kan ik een nieuwe krijgen? Helaas is het niet mogelijk om een nieuwe cadeaukaart toe te sturen. Wellness Cadeau Card is vrij op naam en kan dus door iemand anders worden ingewisseld. De zoekgeraakte Wellness Cadeau Card blijft dus geldig.
  • Wat is de geldigheid van de Wellness Cadeau Card? Uw Wellness Cadeau Card is één jaar geldig vanaf de aanschafdatum. Zorg dus dat u uw cadeaukaart binnen die tijd verzilvert. Als u kiest voor de optie om vooraf via de site een belevenis te kiezen, zorg dan ook dat u binnen het jaar uw voucher heeft verzilverd.
  • Waar kan ik terecht met klachten? Klachten betreffende de locatie kunt u het beste ter plekke bij de locatie melden. Zij kunnen op dat moment nog werk maken van uw klacht, terwijl Leisure Gifts BV hier achteraf niet veel meer aan kan doen. Klachten kunnen tot uiterlijk één maand na afloop van verzilvering worden ingediend via het e-mailadres info@beauty-cadeaucard.nl. Klachten betreffende onze dienstverlening kunt u ook naar dit e-mailadres sturen. Wij streven er naar om binnen 2 werkdagen uw klacht in behandeling te nemen. Hiervan ontvangt u een bevestiging.
  • Waar kan ik terecht met klachten? Klachten betreffende de locatie kun je het beste ter plekke bij de locatie melden. Zij kunnen op dat moment nog werk maken van je klacht, terwijl Leisure Gifts B.V. hier achteraf niet veel meer aan kan doen. Klachten kunnen tot uiterlijk één maand na afloop van verzilvering worden ingediend via het e-mailadres info@pretpark-dierentuin-cadeaucard.nl. Klachten betreffende onze dienstverlening kun je ook naar dit e-mailadres sturen. Wij streven er naar om binnen 2 werkdagen je klacht in behandeling te nemen. Hiervan ontvang je een bevestiging.
  • Waar kan ik terecht met klachten? Klachten betreffende de bioscoop kunt u het beste ter plekke bij de bioscoop melden. Zij kunnen op dat moment nog werk maken van uw klacht, terwijl Leisure Gifts BV hier achteraf niet veel meer aan kan doen. Klachten kunnen tot uiterlijk één maand na afloop van verzilvering worden ingediend via het e-mailadres info@bioscoop-cadeaucard.nl. Klachten betreffende onze dienstverlening kunt u ook naar dit e-mailadres sturen. Wij streven er naar om binnen 2 werkdagen uw klacht in behandeling te nemen. Hiervan ontvangt u een bevestiging.
  • Ik ben mijn Restaurant Cadeau Card kwijtgeraakt, kan ik een nieuwe krijgen? Helaas is het niet mogelijk om een nieuwe cadeaukaart toe te sturen. Restaurant Cadeau Card is vrij op naam en kan dus door iemand anders worden ingewisseld. De zoekgeraakte Restaurant Cadeau Card blijft dus geldig.
  • Waar kan ik terecht met klachten? Klachten over een product of dienst tijdens je aankoop met Restaurant Cadeau Card kun je het beste bij het restaurant waar je je cadeaukaart besteed melden. Zij kunnen op dat moment nog werk maken van je klacht, terwijl Restaurant Cadeau Card hier achteraf niet veel meer aan kan doen. Uiteraard kun je je klacht met betrekking tot een inleverlocatie ook bij ons melden. Klachten kunnen tot uiterlijk één maand na afloop van besteding worden ingediend via het e-mailadres info@restaurant-cadeaucard.nl. Klachten betreffende onze dienstverlening kun je op dezelfde manier indienen. Wij streven ernaar om binnen vijf werkdagen je klacht in behandeling te nemen en je van een antwoord te voorzien. Je ontvangt altijd een ontvangstbevestigng per e-mail.
  • Mijn voucher is verlopen, kan ik deze nog gebruiken? Helaas kunt u een verlopen voucher niet meer inwisselen. De vouchers worden gecheckt op geldigheid en een verlopen voucher wordt daarom niet meer geaccepteerd. Het is helaas niet mogelijk de geldigheidsduur van een voucher te verlengen.
  • Waar kan ik terecht met klachten? Klachten betreffende de locatie kunt u het beste ter plekke bij de locatie melden. Zij kunnen op dat moment nog werk maken van uw klacht, terwijl Leisure Gifts BV hier achteraf niet veel meer aan kan doen. Klachten kunnen tot uiterlijk één maand na afloop van verzilvering worden ingediend via het e-mailadres info@wellness-cadeaucard.nl. Klachten betreffende onze dienstverlening kunt u ook naar dit e-mailadres sturen. Wij streven er naar om binnen 2 werkdagen uw klacht in behandeling te nemen. Hiervan ontvangt u een bevestiging.