Veelgestelde vragen & contact

Waar kan ik terecht met klachten?
  • Klachten over een product of dienst tijdens je aankoop met Wellness & Beauty Cadeau kun je het beste bij de locatie waar je je cadeaukaart besteed melden. Zij kunnen op dat moment nog werk maken van je klacht, terwijl Wellness & Beauty Cadeau hier achteraf niet veel meer aan kan doen. Uiteraard kun je je klacht met betrekking tot een inleverlocatie ook bij ons melden. Klachten kunnen tot uiterlijk één maand na afloop van besteding worden ingediend via het contactformulier op de website. Klachten betreffende onze dienstverlening kun je op dezelfde manier indienen. Wij streven ernaar om binnen vijf werkdagen je klacht in behandeling te nemen en je van een antwoord te voorzien. Je ontvangt altijd een ontvangstbevestiging per e-mail.

Hoe lang is Wellness & Beauty Cadeau geldig?
  • Wellness & Beauty Cadeau is twee jaar geldig vanaf de aankoopdatum. De ontvanger dient de cadeaukaart binnen deze termijn van twee jaar te besteden. Wanneer je kiest voor een van onze wellness- en beautyarrangementen, zorg er dan voor dat je je voucher ook binnen dit termijn besteed.

    Je kunt de geldigheid van jouw Wellness & Beauty Cadeau controleren op onze website. De aankoopdatum dan tevens door de verkoper ingevuld worden aan de binnenkant van de cadeauverpakking in het daarvoor bestemde invulvak.

    Let op! Ben je in het bezit van een Beauty Cadeau Card of een Sauna Cadeau Card, dan is het cadeau 2 jaar geldig.

Hoe kan ik contact opnemen met Wellness & Beauty Cadeau?
  • Als je vragen hebt, kun je die mailen naar de Service Desk van Wellness & Beauty Cadeau via het contactformulier op de website.Onze Service Desk is bereikbaar op werkdagen van 09.00 uur tot 16.30 uur met uitzondering van feestdagen.

Wat is Wellness Beauty Cadeau?
  • Wellness Beauty Cadeau is een flexibele cadeaukaart die te besteden is bij aangesloten Wellness & Beauty centra in heel Nederland, Belgie en Frankrijk. De waarde op de cadeaukaart kun je zelf bepalen, tussen de € 5,- en € 150,-. Wellness & Beauty Cadeau is een product van Leisure Gifts B.V.

Ik wil mijn aangekochte product retourneren, krijg ik mijn saldo terug op mijn Wellness & Beauty?
  • Wanneer je toch je aankoop wil retourneren welke je met je Wellness & Beauty hebt betaald, is dat uiteraard mogelijk. Let op: het kan per retailer verschillen hoe je je geld terugkrijgt. Zo is het mogelijk dat je het geld cash terugkrijgt, middels retour-pinnen of je krijgt een cadeaukaart van de winkel, tegoedbon of kortingscode met de waarde van je aankoopbedrag. Het tegoed komt niet terug op je . Het is aan de deelnemer zelf om te bepalen wat hun retourbeleid is, als consument heb je hier helaas geen inspraak in.

Hoe kan ik mijn Wellness & Beauty Cadeau verzilveren?
  • Je Wellness & Beauty Cadeau is te besteden bij alle locaties vermeld op deze website. Zoek op de pagina 'aanbod' naar de gewenste locatie of belevenis. Je hebt de keuze om ter plaatse met je cadeaukaart te betalen (selecteer hiervoor aan de linkerkant 'Vrije keuze op locatie') of om vooraf via de website een voucher voor een specifieke belevenis te bestellen. Als je kiest voor de tweede optie, vul je bij het afronden van je bestelling het unieke cadeaukaartnummer en de code onder de kraslaag in in het bestelformulier. Na eventueel bijbetalen is je cadeaukaart verzilverd! De voucher die je per e-mail krijgt is geldig tot de daarop vermelde datum en geldt voor de gekozen locatie en belevenis.

Mijn Wellness & Beauty Cadeau is niet meer geldig. Kan ik deze cadeaukaart nog gebruiken?
  • Is je cadeaukaart meer dan twee jaar geleden aangeschaft? Dan is deze niet meer geldig. Om te zorgen dat je toch nog gebruik kunt maken van Wellness & Beauty Cadeau en je saldo niet verloren gaat, bieden wij de eenvoudige mogelijkheid om je cadeaukaart te verlengen. Je cadeaukaart is dan weer één jaar geldig. Dit kan tegen een administratieve vergoeding van slechts €5. Wil je hier gebruik van maken? Neem dan contact met ons op via het contactformulier op de website.

Hoe kan ik de waarde en geldigheid van mijn Wellness & Beauty Cadeau bekijken?
  • Je cadeaukaart is twee jaar geldig. Op de homepage wellnessbeautycadeau.nl kun je je unieke kaartnummer invoeren. Je ziet dan direct de waarde en de verloopdatum van je cadeaukaart.

Welke betaalmogelijkheden heb ik als ik Wellness & Beauty Cadeau online wil bestellen?
  • Je kunt Wellness & Beauty Cadeau via onze website bestellen en veilig betalen via iDeal.

Kunnen er nog extra kosten berekend worden?
  • Als je Wellness & Beauty Cadeau fysiek per post laat bezorgen, betaal je €1,95 verzendkosten naast het bedrag waarmee je de cadeaukaart wilt opladen. Kies je voor een arrangement dat duurder is dan de waarde die op je Wellness & Beauty Cadeau staat? Dan betaal je het resterende bedrag bij.

Wat is het saldo op mijn Wellness & Beauty Cadeau?
  • Je kunt het saldo van je Wellness & Beauty Cadeau op deze website checken in de saldochecker op de homepage van wellnessbeautycadeau.nl Vul je kaartcode en vervolgens je unieke pincode in in het daarvoor bestemde vakje en klik op ‘Bekijk’. Je ziet je saldo en de verloopdatum van je Wellness & Beauty Cadeau verschijnen. Je saldo kan tevens door de verkoper ingevuld worden aan de binnenkant van de cadeauverpakking in het daarvoor bestemde invulvak.

Mijn code werkt niet. Hoe kan dat?
  • Wat verveld dat je code niet werkt! Voor de zekerheid vragen wij je om het nummer van je cadeaukaart nogmaals te controleren. Bij één verkeerd of missend cijfer pakt de website je code niet meer. Wanneer je problemen blijft ervaren bij het gebruik van je uniek code raden wij je aan om contact op te nemen met onze Service Desk via het contactformulier op de website.

Waar kan ik Wellness & Beauty Cadeau besteden?
  • Wellness & Beauty Cadeau is te besteden bij alle sauna’s en beautycentra die je vindt op deze website op de pagina ‘aanbod’. Filter op plaats en provincie om te ontdekken welke locaties bij jou in de buurt zitten, filter op thema wanneer je op zoek bent naar een specifiek arrangement (bijvoorbeeld Dagje Sauna of Wellness Weekend) of filter op prijs. Er zijn honderden wellnesslocaties om uit te kiezen!

Hoe kan ik betalen met Wellness & Beauty Cadeau?
  • Zoek op de pagina ‘aanbod’ naar de gewenste locatie of het gewenste arrangement. Je hebt de keuze om ter plaatse met je cadeaukaart te betalen (selecteer hiervoor aan de linkerkant ‘Vrije keuze op locatie’) of kies voor een specifiek wellness- of beautyarrangement en maak hiervoor een voucher aan. Reserveer bij de locatie naar jouw keuze.

    Als je kiest voor vrije keuze op locatie neem je de cadeaukaart mee als betaalmiddel naar de sauna of beautycenter. Eventuele extra uitgaven kun je gewoon betalen in het restaurant via pin of cash. Restsaldo blijft uiteraard gewoon op je Wellness & Beauty Cadeau staan om een andere keer te besteden.

    Als je kiest voor een wellness- of beautyarrangement, vul je bij het afronden van je bestelling het unieke cadeaukaartnummer en de code onder de kraslaag in in het bestelformulier. Na eventueel bijbetalen is je cadeaukaart verzilverd en ontvang je per e-mail een voucher om (digitaa) mee te nemen naar de locatie als betaalmiddel.

    Let op! Een foto van je kaartcode, een overgeschreven kaartcode of een scan van je pas in een pasbewaarapplicatie zoals Apple Wallet of Stocard wordt niet als geldig betaalmiddel geaccepteerd!

Moet ik het saldo op mijn Wellness & Beauty Cadeau in één keer besteden?
  • De waarde van jouw Wellness & Beauty Cadeau staat vermeld aan de binnenkant van de verpakking in het daarvoor bestemde invulvakje. Tevens kun je het saldo op je cadeaukaart op de homepage checken. Wellness & Beauty Cadeau kan een waarde hebben tussen €5 en €150. Dit bedrag hoef je niet in één keer te besteden. Wanneer gaat genieten van een wellness- of beautyarrangement met een lagere waarde dan het bedrag op je cadeaukaart, dan blijft dat bedrag uiteraard gewoon staan om een andere keer te besteden. Is het saldo op je kaart lager? Dan kun je het restant bijbetalen.

Hoe gaat de betaling met cadeaukaarten op locatie in zijn werk?
  • Kies een locatie uit het aanbod en maak telefonisch een reservering. Na afloop van je belevenis wordt de waarde die op je cadeaukaart staat in mindering gebracht op het totaalbedrag van de rekening. Bij een te laag saldo betaal je het restant bij. Eventueel restsaldo blijft natuurlijk gewoon op je cadeaukaart staan.

Hoe kan ik zien bij welke locaties ik direct met de cadeaukaart kan betalen?
  • Op de pagina ‘aanbod’ zie je alle deelnemende sauna’s en beautycentra staan. Als je een locatie of arrangement opent, zie je aan de vinkjes welke optie van toepassing is: betalen met de cadeaukaart, vooraf via de site een belevenis kiezen of beide. Wil je direct zien bij welke locaties je de cadeaukaart direct als betaalmiddel kunt gebruiken? Vink dan in het menu links ‘vrije keuze op locatie’ aan en je ziet het complete overzicht met sauna’s en beautycentra.

Hoe kan ik zien bij welke locaties ik vooraf een voucher kan bestellen via de site?
  • Op de pagina ‘aanbod’ zie je alle deelnemende sauna’s en beautycentra staan. Als je een locatie of arrangement opent, zie je aan de ‘vinkjes’ welke opties van toepassing is: betalen met de cadeaukaart, vooraf via de site een belevenis kiezen of beide. Als je een prijs, een arrangementsomschrijving en een knop met ‘voucher bestellen’ ziet staan, dan kun je voor deze belevenis vooraf een voucher bestellen.

Hoe gaat de betaling in zijn werk als de waarde op mijn cadeaukaart lager is dan de waarde van een gekozen arrangement?
  • Je dient direct bij het afronden van je bestelling het openstaande bedrag te betalen. Je kunt hierbij gebruik maken van het beveiligde betaalsysteem van iDeal. Zodra je betaling is ontvangen, versturen wij de bestelde voucher naar het opgegeven e-mailadres.

Wat moet ik doen als ik geen bevestiging heb ontvangen per e-mail?
  • Als je geen bevestiging per e-mail hebt ontvangen, daden wij je aan om contact op te nemen met onze Service Desk via het contactformulier op de website. Om je snel te kunnen helpen is het van belang om de volgende gegevens bij de hand te houden: de naam waarop de bestelling is gemaakt, het bijbehorende e-mailadres, de besteldatum en indien bekend het ordernummer.

Hoe lang is mijn voucher geldig?
  • Wanneer je met Wellness & Beauty Cadeau een voucher besteld is deze net zo lang geldig als dat je cadeaukaart nog geldig is. Wellness & Beauty Cadeau is altijd twee jaar geldig vanaf de aankoopdatum. Op je voucher wordt altijd de verloopdatum vermeld.

Mijn voucher is verlopen. Kan ik deze nog gebruiken?
  • Helaas kun je een verlopen voucher niet meer inwisselen. De vouchers worden gecheckt op geldigheid en een verlopen voucher wordt daarom niet meer geaccepteerd. Het is helaas niet mogelijk de geldigheidsduur van een voucher te verlengen.

Kan ik een definitieve reservering nog wijzigen?
  • Als je een definitieve reservering hebt gemaakt, is er sprake van een overeenkomst tussen jou en de locatie. Deze overeenkomst kun je alleen wijzigen of annuleren in overleg met de desbetreffende locatie. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. In het geval van een no-show (niet nakomen van je reservering) komt de waarde van je cadeaukaart of voucher te vervallen. Je cadeaukaart of voucher wordt dan als ingeleverd beschouwd.

Kan ik via de website reserveren?
  • Je dient rechtstreeks met de locatie naar jouw keuze contact op te nemen om een reservering te maken. De contactinformatie staat vermeld op de locatiepagina van elke sauna of beautylocatie op deze website. Meld bij je reservering altijd dat je in het bezit bent van een cadeaukaart of voucher van Wellness & Beauty Cadeau en houd de unieke kaartcode of vouchercode bij de hand. De reservering is een transactie tussen de locatie en de klant die de reserveringsaanvraag indient. Aan reserveringsaanvragen kunnen geen rechten worden ontleend. Aanbieders behouden zich het recht voor om reserveringen te weigeren. Wellness & Beauty Cadeau is te verzilveren op basis van plaats- en prijsbeschikbaarheid. Bij aankomst dien je de cadeaukaart op voucher in te leveren bij de locatie.

CONTACT
  • Heb je een vraag of klacht over DE Cadeaukaart? Wij helpen je graag verder.

    Mocht je een dringende vraag hebben stuur dan een mail naar het contactformulier op de website. Wij proberen jouw vragen binnen 5 werkdagen in behandeling te nemen.

 

Heb je het antwoord op jouw vraag niet kunnen vinden?
Onze Klantenservice is bereikbaar via het contactformulier of telefonisch. Stuur jouw vraag via het contactformulier en onze Klantenservice antwoord binnen 2 werkendagen op je vraag.

Contact
Selecteer een onderwerp

* Verplichte velden

Heb je vragen? We helpen je graag! Onze Klantenservice telefonisch bereiken op +31(0)235186191, van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.